sâmbătă, 24 februarie 2007

bancuri

Un tip se duce la preot :- Parinte am pacate mari.- Spune fiule, D-zeu e mare si iarta.- Parinte in timpul razboiului am ascuns un evreu in beci.- Fiule, asta nu e pacat i-ai salvat viata. Mergi cu Domnul linistit acasa.- Da, Parinte, dar i-am cerut 20 de dolari pe zi.- Fiule, asta nu este bine. Ai profitat de necazul lui. Dar totusi i-ai salvat viata. Mergi acasa tine post 2 saptamani si fa rugaciuni. Omul pleaca, nu prea convins, si dupa 5 minute bate la usa preotului din nou.Intra si il intreaba pe preot:- Parinte, crezi ca ar fi bine sa-i spun ca s-a termninat razboiul?

Un preot locuia langa o manastire si avea 10 gaini si un cocos.Cocosul din cand in cand disparea, dar aparea pana seara. Ultima data cand a zburat nu s-a mai intors si preotul, primul lucru duminica in biserica, a intrebat lumea:- As vrea sa stiu daca cineva are un cocos?... si toti barbatii s-au sculat in picioare...- Nu, nu, nu, am vrut sa intreb daca cineva a vazut un cocos?...si toate femeile s-au sculat in picioare...- Nu, nu, nu, nici asta n-am vrut sa stiu, vreau sa stiu daca cineva de aici a vazut un cocos care nu-i apartine?... si jumatate din femei s-au sculat in picioare...- Nu, nu, nu, nici asta n-am vrut sa stiu, vreau sa stiu daca cineva a vazut cocosul meu?... si toate maicutele s-au sculat in picioare.

Doua blonde calatoresc cu trenul.In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai in varsta, cu barba.Sopteste una la alta:- Uita-te! Asta-i Mircea cel Batran...- Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.In acel moment intra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:- Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani....Prima blonda:- Na, cine-i proasta?

Un om se plimba prin Central Park in New York. Deodata vede o fetita atacata de un pitbull.Alearga spre fetita si incepe sa se lupte cu cainele.Reuseste in cele din urma sa omoare cainele, salvand astfel viata fetitei. Un ziarist care privise scena vine la el si ii spune:- Esti un erou, maine vei putea citi in toate ziarele: "Un brav newyorkez a salvat viata unei fetite."- Dar eu nu sunt newyorkez!- Oh, in acest caz va scrie in ziarele de maine dimineata: "Un brav american a salvat viata unei fetite."- Dar nu sunt american. Sunt afgan!A doua zi in ziare scria:"Un extremist islamist a ucis un caine american."

O baba urca in tramvai si ca de obicei toate locurile sunt ocupate. La un moment dat vede un pusti stand pe un scaun;asteapta vreo 5 minute dar baiatul nu se ridica si se face ca n-o vede. Asta indignata, ii zice:- Nu stii sa oferi si tu locul celor mai in varsta?La care pustiul raspunde:- Ce, te dor picioarele? Cand erai tanara ofereai si tu locul celor varstnici?- Bineinteles.- Vezi, de-aia te dor picioarele!!!

Niciun comentariu: